:: EyeOs

Aquest dimecres el Pau Garcia-Milà, jove emprenedor de 24 anys i co-fundador de eyeOs, va estar compartint la seva experiència amb els alumnes de 2on de Batxillerat que cursen la matèria d’Economia d’Empresa.

Va saber difondre els valors de la perseverança, la constància, l’esforç i la proactivitat, entre els alumnes, així com la força del treball en equip, de la implicació en els projectes personals i professionals. El Pau va fer una xerrada molt amena i adreçada a les edats dels alumnes,els quals van sortir impregnats dels missatges donats per ell.
Si voleu conèixer una mica més el Pau podeu llegir el seu llibre ”Tot està per fer”.