:: GR 83: Buscant el camí del Nord

Els alumnes del CFGM de Conducció de grups en el medi natural fan pràctiques d'orientació

GR 83: Camí del Nord
El dijous 9 de febrer del 2012, els de grau mitjà d’esports, vam anar a fer una caminada pel GR 83, també anomenat camí del Nord, ja que pràcticament tota l’estona es dirigeix cap el nord.
A les 9 del matí vam quedar a l’inici del GR a Mataró que està situat al passeig marítim.
Quan hi vam ser tots ens vam fer una foto i tot seguit varem dividir-nos en quatre grups de sis persones i se’ns va lliurar un mapa de la ruta que havíem de fer: calia posar en pràctica els coneixements adquirits d’orientació i conducció de grups.
A l’inici, el primer grup va fer de guia i va ser aquest el que s’encarregava d’interpretar el mapa i seguir el camí. A l’arribar a un punt concret del recorregut, el segon grup va passar a fer de guia. I així, successivament els quatre grups van fer de guia tant a l’anada com a la tornada.
La intenció era arribar a la font del Mal Pas però per qüestions de temps no hi vam arribar; quan portàvem dues hores caminant vam parar a una esplanada, vam esmorzar i tot seguit vam emprendre el camí de tornada.
Durant la baixada, vam desviar-nos per veure l’ermita de Sant Martí de Mata i posteriorment ens vam aturar a la de Sant Miquel de Mata per a fer-nos una foto.
Berta Hosta
CFGM Conducció de grups