:: Sessió formativa sobre telecomunicacions amb el Gremi d'Instal·ladors

El dijous dia 9 de febrer es va dur a terme una sessió teòrico-pràctica sobre intensificació de senyal.

Sessió de Telecomunicacions amb els alumnes de grau mitjà d’instal·lacions elèctriques i automàtiquesEl dijous de 9 de febrer, dins el programa de col·laboració amb el Gremi d’instal·ladors FERCA, ens van visitar Pedro Rosales i en Jordi Anfruns, per realitzar una sessió tècnica d’intensificació sobre les instal·lacions de telecomunicacions (ICT) pels alumnes del mòdul d’Instal·lacions de Telecomunicacions, del segon curs de grau mitjà d’Equips i Instal·lacions Electrotècniques i Automàtiques.La sessió va tenir una part teòrica on es van repassar els conceptes bàsics del senyals, les ones i les instal·lacions i una part pràctica on es va ensenyar el funcionament i utilització dels mesuradors de camp, com eina de mesura pels senyals de televisió.