:: "LES ORENETES" hem alliberat una ORENETA!!!

Aquest matí al Torrent hem trobat una oreneta dins l'escola!! Amb la primavera es deu haver despistat. Hem aconseguit agafar-la amb molta cura i portar-la a la classe de "les orenetes" mentre es recuperava de l'aventura inesperada en que inconscientment s'havia embarcat. L'hem pogut veure de prop i ... ens hagués agradat tant quedar-nos-la... Però sabem que les orenetes necessiten volar amb les seves companyes i hem baixat al pati on l'hem alliberat. Ha estat molt emocionant veure-la tornar a volar!!!