:: Viatge a Estrasburg 2012

De l’11 al 14 de març, 37 alumnes del Batxillerat Social que cursen la matèria de Geografia ens hem desplaçat fins a l’Alsàcia per poder visitar el camp de concentració d’Struthof, el fort Hackenberg de la línia Maginot i el Parlament Europeu a Estrasburg com a punt estrella del viatge.

A més hem tingut un plus ja que hem pogut gaudir d’una sessió plenària en el parlament i les visites dels europarlamentaris Ramon Tramosa i Raül Romeva, als quals els hi agraïm molt haver destinat un temps de les seves apretades agendes per fer-ho.
El viatge el varem acabar visitant les ciutats d’Estrasburg i de Colmar.
Les hores d’autobús han valgut la pena!

El viatge el varem acabar visitant les ciutats d’Estrasburg i de Colmar.
Les hores d’autobús han valgut la pena!