:: Visita a Optral

El dia 8 de març els alumnes de 2n del Cicle Formatiu de Grau Mig d'Instal·lacions Elèctriques i Automàtiques hem visitat les instal·lacions de l'empresa Optral, a Sant Iscle de Vallalta.

Durant la visita, hem conegut els fonaments físics de la transmissió per fibra òptica, el procés de fabricació dels sistemes de cablejat que incorporen fibra òptica i les diferents variants. També hem pogut conèixer el paper dels cablejats en el nou reglament de ICTs, i hem fet una sessió pràctica sobre com s'han de fer els connexionats de fibres, i els diferents sistemes i procediments per fer unions de fibres.
2n de CFGM IEA

2n de CFGM IEA