::Xerrada MICP per als CFGS DAI 2n

El dilluns dia 26, en Jordi Fernández, del MICP (Microsoft Innovation Center Productivity), va realitzar una xerrada als alumnes de 2n curs del CFGS DAI.

El tema de la xerrada va ser presentar el programa Bizspark, que permet als emprenedors l'obtenció de productes de Microsoft a preus molt competitius, així com suport pel desenvolupament d'aplicacions. A més, va explicar la funció de la xarxa de centres MIC arreu del món. Es van repassar així mateix les principals tecnologíes que Microsoft està liderant com la solució en el núvol Azure, Windows 8 o les aplicacions de la plataforma Kinect. La xerrada va finalitzar amb un torn obert de paraula on els alumnes van poder preguntar i debatre sobre els diversos temes de la exposició.