:: Memorial Joaquim Casas

El dia 21 d’abril de 2012 a les 19:00 hores tindrà lloc el lliurament de premis del concurs literari “Memorial Joaquim Casas” al saló de plens de l’Ajuntament de Mataró. Aquest any el concurs arriba a la 32a edició i, des dels seus inicis, els alumnes de l’escola hi han participat.

Com ja va sent habitual, els nostres alumnes han estat premiats novament en aquesta edició en les diferents categories. Enguany tenim una guanyadora a primària (és la primera vegada que ens presentem a aquesta categoria, ja que tradicionalment només ens presentàvem els alumnes de secundària i ens hi estrenem amb un primer premi) quatre a secundària i una a batxillerat.

La seu de l’Òmnium ha rebut un total de 1123 treballs dels quals 225 pertanyen a la primera categoria (la nostra escola no ha participat en aquesta categoria), 353 a la segona categoria, 265 a la tercera categoria, 210 a la quarta categoria i 70 a la cinquena categoria, corresponents a diversos centres escolars de Mataró.

A continuació detallem els noms dels guanyadors de la nostra escola i les categories a les que pertanyen:

SEGONA CATEGORIA (5è i 6è de primària)
Primer premi:
Imagina, de Clara Puigventós i Martínez

TERCERA CATEGORIA (1r i 2n d’ESO)
Emocions,d’Alejandro González i Gallardo

Tercer premi:
Ara ens toca parlar,de Marta Romeu i Queralt

Ordenant pensaments, d’Irene Montserrat i Gil

Un sac d’ossos, de Mireia Arisa i Camps

CINQUENA CATEGORIA (Batxillerat i Cicles Formatius)
Potser sortiré a buscar-te,de Clàudia Codina i Clavaguera

Enhorabona a tots els guanyadors!!

SEGONA CATEGORIA (5è i 6è de primària)
Primer premi:
Imagina, de Clara Puigventós i Martínez

TERCERA CATEGORIA (1r i 2n d’ESO)
Emocions,d’Alejandro González i Gallardo

Tercer premi:
Ara ens toca parlar,de Marta Romeu i Queralt

Ordenant pensaments, d’Irene Montserrat i Gil

Un sac d’ossos, de Mireia Arisa i Camps

CINQUENA CATEGORIA (Batxillerat i Cicles Formatius)
Potser sortiré a buscar-te,de Clàudia Codina i Clavaguera

Enhorabona a tots els guanyadors!!