:: Visita a l'entrenament del FCB de futbol sala

Els alumnes del CFGS d'Animació d'activitats físiques i esportives van poder visitar l'equip del FC Barcelona de futbol sala a la ciutat esportiva Joan Gamper.
El dimecres 18 d'abril de 2012, els alumnes de Grau Superior d'Esports, ens vam dirigir cap a la Ciutat esportiva Joan Gamper  per assistir a un entrenament de l'equip de futbol sala del FC Barcelona. Com que vam arribar abans de l'hora prevista, també vam poder veure de primera mà l'entrenament del segon equip de bàsquet del Barça.

Quan els jugadors i l'equip tècnic del Barça Alusport van sortir a la pista abans de començar l'entrenament, l'entrenador, Marc Carmona els hi va fer un discurs dirigit a la motivació, la confiança i la serenitat. Vam poder gaudir d'un gran espectacle futbolístic degut a l'alt nivell que tenen aquests jugadors.  A més vam poder comprovar  que en tot esport i entrenament hi ha una planificació prèvia que pretén  assolir els objectius marcats.

Finalment, ens vam poder fer fotos amb els jugadors i l'equip tècnic. A més, l'entrenador, el segon entrenador i el preparador físic ens van rebre encantats per respondre'ns una serie de preguntes.

Va ser una experiència molt enriquidora!

Clàudia Xiberta Subiranas
CFGS Animació d’activitats físiques i esportives

Va ser una experiència molt enriquidora!

Clàudia Xiberta Subiranas
CFGS Animació d’activitats físiques i esportives