:: AMPA, última sortida familiar d'aquest any escolar 2011-2012

El diumenge 11 de maig, vam fer l'última sortida familiar d'aquest any escolar 2011-2012 proposada per l'AMPA de l'escola amb la col.laboració de la UEC (Unió Excursionista de Mataró).

Aquesta vegada ens van dirigir cap a Olzinelles. A dos quarts de nou del matí des del Clos Arqueològic del Pla d'en Boet vam dirigir-nos cap a la Masia de Can Draper de Sant Celoni. Allà vam iniciar una excursió circular d'unes dos hores i mitja de durada amb 20 persones i un gos amb una temperatura excel.lent entre mig d'un bosc obac, humit, verd amb arbres catalogats i un rierol bastant abundós del Parc Natural del Montnegre-Corredor. Vam visitar el Pou de glaç de Can Draper, construcció que es repeteix a varis indrets del Vallès i que tenia per objectiu emmagatzemar el gel que es produïa a unes basses rierol amunt i posteriorment fer-lo servir durant les estacions caloroses, ja que no hi havia neveres elèctriques, venent-lo a les poblacions veïnes.
La ruta segueix paral.lela a la Riera d'Olzinelles fins al Santuari de Sant Esteve d'Olzinelles de l'any 1056 dedicat a Sant Roc. Vam fer un petit descans tot esmorzant i reiniciàrem la ruta, primer fent un ascens que ens va fer suar una mica i que ens va permetre gaudir d'un cedre espectacular de 20 metres d'alçada per a continuar amb un agradable descens fins al lloc on es trobaven els cotxes.
De nou la natura ha sorprès amb la seva bellesa i hem pogut gaudir d'una de les zones més ombrívoles i humides del nostre espectacular país. Gràcies de nou a tots per a compartir el vostre temps i us convidem a les properes sortides.