:: Sessió seguretat a Internet per a alumnes de primària

Davant el risc elevat que tenen els joves navegant per Internet, el passat dijous 24 de maig, un grup d’alumnes de 6è de primària es van desplaçar al TecnoCampus, per participar en una acció pilot on un ex-hacker expert en seguretat els va donar uns breus i didàctics consells per navegar segurs.

Aquesta activitat va ser enregistrada per algun mitja de comunicació gràfic. Aquí teniu un enllaç on hi podreu veure un moment.

En el següent enllaç, al minut 09:35 podeu veure l'informatiu de RTVE

En el següent enllaç, al minut 09:35 podeu veure l'informatiu de RTVE