:: Festa de Comiat a la Plaça

Aquest matí ens hem reunit tots els alumnes de Primària al Poliesportiu. Primer hem gaudit dels balls que ens havien preparat els alumnes de 6è. Hem esmorzat unes coques ben bones i, acte seguit, hem fet la gran rotllana de l'any per cantar plegats "L'hora dels adéus", que aquest any hem cantat mig en anglès mig en català. Després ha arribat la sorpresa que els alumnes de 1r a 5è havien preparat pels companys de 6è; un vídeo muntatge per acomiadar-nos amb el més gran dels somriures (i algunes llàgrimes). El matí ha acabat amb jocs al pati i discoteca pels més grans.