:: Lliurament de medalles dels equips d'estraescolars esportius

El passat divendres 8 de juny va tenir lloc, al camp de futbol del Camí del Mig, l'acte de lliurament de medalles a tots els equips escolars que han participat en les diferents competicions extraescolars organitzades per l'Institut d'Esports de l'Ajuntament de Mataró.

La nostra escola va participar-hi amb un nombrós grup d'esportistes en les modalitats de futbol, bàsquet i poliesportiu.

Els resultats han estat força positius, doncs van haver-hi diversos equips, tant de primària com de l'ESO, que van pujar al podi, quedant entre els tres primers classificats. Però més enllà de l'ordre de la classificació el nostre objectiu principal no és el de guanyar sinó el d'aprendre, divertir-se i compartir, afavorint l'educació integral dels alumnes i fomentant els valors propis de l'esport.

A tots els nostres participant moltes felicitats!!!

A tots els nostres participant moltes felicitats!!!