:: Plaça de Joan Herrero (Pare Joan)

El nomenclàtor de Mataró atorga noms a nous vials i espais públics. S'ha incorporat la denominació a 7 places, 1 passeig i 2 espais verds. Entre aquests, la Plaça de Joan Herrero (Pare Joan), plaça on està situada la Creu de Terme, a la cruïlla entre el Cami Ral i La Rambla, davant del carrer de Sant Agustí. La plaça del carrer esmentarà la seva condició d'escolapi i els llocs i dates de naixement i mort: Barcelona, 7 de maig de 1930 - Mataró, 8 d'octubre de 2011.