:: Premi a la Mostra Audiovisual de l’Escola Pia de Catalunya

En Marc Currius i en Joan Costa, alumnes de segon de batxillerat de la nostra escola, guanyen el premi en la categoria de documental de la Mostra Audiovisual de l’Escola Pia de Catalunya. En el recompte de vots emessos pel públic assitent a l’acte, varen sortir guanyadors amb el documental “Un passeig per Catalunya”.

El documental és el resultat del seu treball de recerca, on els autors han recorregut més 3.500 km i han fet més de 40.000 fotos, on ens mostren alguns dels llocs més emblemàtics del nostre país en forma de “timelapse”. Un “timelapse” és una tècnica fotogràfica que consisteix en la captació d'imatges fixes que després són reproduïdes a una velocitat major a la qual van ser preses. Aquesta tècnica crea llavors una il.lusió d'imatges accelerades. En aquest enllaç teniu el documental, gaudiu-ne.

La nostra enhorabona!

La nostra enhorabona!