:: Informació per aquells alumnes que hagin de fer els Exàmens de Recuperació.

La botiga de llibres de l'escola obrirà també els dies 13, 14 i 17 de setembre de 9 a 3 del migdia per tal d'atendre aquells alumnes que hagin hagut de fer els exàmens de recuperació dels dies 4 i 5. Si no supereu els curs, heu de tenir en compte que alguns dels llibres que heu utilitzat aquest any, no us valdran per al curs vinent. Així doncs, tant si supereu les proves com si no, podreu passar aquests dies per la botiga per comprar els llibres que us faltin.
Aprofitem per recordar a la resta d'alumnes que el calendari normal de botiga serà els dies 3, 4 i 5 de setembre de 9 a 2 i de 3 a 6 de la tarda. I que fer canvis i devolucions seran també els dies 13, 14 i 17 de setembre.