:: Activitat d'emprenedoria per alumnes de 3r d'ESO i Batxillerat

Ahir els alumnes d’Emprenedoria de 3er d’ESO i de 2on de BAT van participar en un “workshop” sobre creativitat.
L’activitat la va portar a terme en Rafa Sanchez, “dreamer” del programa Imagine 2012 organitzat per Xavier Verdaguer, on va desenvolupar algunes eines per poder treballar “fora de la caixa”. Les pluges d’idees, els “post its “ i la mímica, varen ser els nostres aliats per “practicar” la creativitat, amb un factor important: cal no tenir por de res. Si una cosa ens va quedar clara és que la creativitat és una habilitat que es pot i s’ha d’entrenar. Al final de la sessió, a la paret de l’aula polivalent hi van estar penjades  al voltant d’unes 1000 idees sorgides de l’experiència.

Moltes gràcies, Rafa!

Moltes gràcies, Rafa!