AMPA, primera sortida familiar d'aquest curs.

El diumenge 11 de novembre, un grup de famílies de l'escola, a proposta de l'AMPA, vàrem fer la primera sortida familiar d'aquest curs. En aquesta ocasió, es tractava de conèixer i visitar algunes de les nombroses fonts que hi ha a la Vil.la d'Argentona.

Així doncs, el grup d'unes 50 persones, i prenent com a inici la Font Picant, vam recòrrer uns estrets i ombrívols senders, que van enllaçant tot un seguit de fonts; la font del ferro, de l'Esquirol, de l'Esquirolet, d'en Miliu, de la Cua Llarga, i així fins a 12, de les més de cent que hi ha censades.

Va ser un matí ben aprofitat, i una nova ocasió per conèixer, en família, una bonica zona ben a prop de casa.

Agraïm un cop més la col.laboració dels companys de la Unió Excursionista de Catalunya (UEC) en el guiatge de la sortida, i us esperem com sempre a la propera.