:: Fem un llibre gegant sobre la vida de Sant Josep de Calassanç

Els nens i nenes de 1r a 4t fem un llibre gegant sobre la vida de Sant Josep de Calassanç, fundador de la nostra escola, l'Escola Pia. Hem llegit la història, l'hem recordat i ens hem repartit la seva vida en diferents moments, que són les pàgines del llibre. Aviat el podreu veure!!!

Ara que s'acosta la diada de Sant Josep de Calassanç, el proper dia 27 de novembre, tots els alumnes de primària estem recordant la figura del patró de l'Escola Pia. Per això, tots els nens i nenes de 1r a 4t de primària ens hem reunit en grups diferents, formats per uns quants de cada curs, per fer un llibre gegant sobre la seva vida. Entre tots n'hem parlat i hem recordat quan i on va néixer, què va fer de petit, quan es va fer sacerdot, on va viure, a qui va ajudar, ..., i moltes altres coses.
Després, cada grup hem treballat un episodi diferent i n'hem elaborat una pàgina il.lustrada. Ha estat una manera de recordar i aprendre coses que no sabíem de la seva vida, escoltant i treballant amb companys més petits i més grans. Ens ha agradat perquè ha estat una activitat diferent. Però esperem amb ganes que arribi el dia 27, que serà quan celebrarem Sant Josep de Calassanç i exposarem el nostre llibre sobre la seva història. Esperem que també us agradi!