:: 22 i 23 de desembre: XVII Jornades de Futbol Solidari

"Junts marcarem el gol que canviarà el mónAnimeu-vos a participar a les Jornades de Futbol Solidari d'enguany i a recollir el màxim nombre de patrocinadors pels vostres equips!!
Recordeu que els diners recollits durant aquestes jornades es destinaran al projecte de col.laboració amb les llars d'infants de Sokone (Senegal) de l'Associació d'Amics de l'Escola Pia al Senegal.

Díptic, Futbol Solidari 2012

Full Inscripció d'Equip, color blau, Futbol Solidari 2012