:: Tancament Diners amb valor Afegit

Tancada ja la pàgina web dissenyada per l'Eloi Cruset i per l'Enric Valls, alumnes de CFGS d'informàtica sota la supervisó del professor de l'escola Rafa Fernández, només ens resta agraïr la magnífica acollida que ha tingut l'exposició.

Amb més de 850 persones que s'han acostat a les Sales d'Exposició de Can Palauet a visitar-la i també, fer-vos partícips de la xifra que entre tots, hem aportat a la Marató d'enguany:

1.546 euros

Us recordem que podeu passar a recollir les obres que heu comprat a la Mediateca de l'Escola de Mar.
En nom de l'Escola us agraïm la magnífica participació en el projecte i... fins la propera!!!

1.546 euros