:: Diem adéu al Rei Carnestoltes i donem la "benvinguda" a la vella Quaresma...

Ha estat un dia de llàgrimes a Plaça. Les galtes de centenars d'alumnes així ho mostraven. Sembla ser que s'ha acabat la gresca i la xerinola i a en Carnestoltes ha tocat dir adéu tot cremant la seva barretina després de llegir-ne el Testament. Quina llàstima! Ni cinc minuts de dol ens ha deixat la vella Quaresma! Ben preparada que estava per a recordar-nos que han arribat els dies de treballar dur i de començar el compte enrere camí a la Setmana Santa.

Fins la propera amic Carnestoltes!

20130213 121025 from Santa Anna Pia on Vimeo.

20130213 121849 from Santa Anna Pia on Vimeo.

Fins la propera amic Carnestoltes!

20130213 121025 from Santa Anna Pia on Vimeo.

20130213 121849 from Santa Anna Pia on Vimeo.