:: EyeCopter, treball de recerca d'en Marc Unzueta i el Víctor Robert, alumnes de 2n de Batxillerat.

EyeCopter
Parlar d'EyeCopter, és parlar de passió per allò que fas i de creure en el teu projecte. En Marc Unzueta i el Víctor Robert, alumnes de 2n de Batxillerat de l'Escola Pia de Mataró, han aconseguit fer crèixer un projecte iniciat en el quart d'ESO, continuat en el Treball de Recerca, sota la tutoria de la Marta Mons, per acabar-lo aterrant en un model de negoci, en la matèria d'Emprenedoria i Innovació.

WOW! Això no és fàcil i això vol dir temps!!!! Fixeu-vos, iniciat a 4art d'ESO i tot just ara, a meitat del 2n de Bat, estan començant la campanya pel seu finançament!!!! Però què han fet? Doncs han transformat un somni en realitat, que, a llarg termini: ho podrien arribar a convertir en un "treball"? (Pau Garcia-Milà (@pau, sempre posa entre cometes treball; ell diu que quan disfrutes amb el que t'acabes guanyant la vida, no pot considerar-se un treball)

EyeCopter