::Visita de D-Link Academy per enregistrar un vídeo

El dissabte passat van estar al nostre centre Karl Hsieh  i Anita Koul,  director i responsable comercial i de comunicació de la D-Link Academy, respectivament.

L'objectiu era enregistrar un vídeo promocional de la D-Link Academy amb el professorat i alumnat de la nostra escola, tant pel fet de ser el primer centre obert a Europa com perquè es tractava de la graduació de la primera promoció d'alumnes.
Us adjuntarem el vídeo tan bon punt el tinguin editat.

Us adjuntarem el vídeo tan bon punt el tinguin editat.