:: Visita fàbrica Nutrexpa

La setmana passada, els alumnes d’Economia d’Empresa 1 van visitar la fàbrica de Nutrexpa on produeixen el Cola-Cao.

L’objectiu de la visita era conèixer la fàbrica i els seus processos de producció i de logística, i també l’evolució d’una empresa catalana que va començar l’any 1946 amb el repte de fer un producte nutritiu per ajudar a la població en la seva alimentació en l’època de la postguerra, i actualment, amb la tercera generació a la direcció, és una de les grans en el sector de l’alimentació amb noms com: Nocilla, Phoskitos, Miel de la Granja San Francisco, La Piara, Cuétara,... i des de fa poc Artiach.