XXXV edició de la Fira de l'Arbre i la Natura

L'Associació d'Amics de l'Escola Pia al Senegal estarà present a la XXXV edició de la Fira de l'Arbre i la Natura.
El proper 16 i 17 de febrer, al Parc Central de Mataró, se celebra la XXXV Fira de l'Arbre i la Natura. Com ja és habitual, l'AAEPS amb la col.laboració de professors i alumnes de l'Escola Pia Santa Anna, hi tindrà una parada per vendre plantes solidàries. Els beneficis que s'obtinguin es destinaran al mateix projecte de les Jornades de Futbol Solidari del passat mes de desembre, les llars d'infants de SoKone.
Si voleu comprar alguna planta busqueu la parada de l'Associació d'Amics de l'Escola Pia al Senegal!
Us hi esperem!

Us hi esperem!