:: Dos alumnes de Batxillerat de l'escola a les XXVI Olimpíades de Química ::

Els alumnes de 2n de Batxillerat Pol Hernàndez i Joaquim Ortiz han superat la fase catalana de la XXVI Olimpíada de Química. En aquesta fase es classificaven les 21 millors qualificacions de la prova entre els aproximadament 400 participants presentats.
Ara en Pol i en Joquim accediran a la fase estatal que es celebrarà a Alacant entre els dies 26 i 28 d’abril. D’aquesta fase en sortiran els representants de l’estat espanyol a les fases internacional i iberoamericana.
Felicitats a tots dos i als professors de l‘escola que ho han fet possible.

Felicitats a tots dos i als professors de l‘escola que ho han fet possible.