:: Premi Sambori 2013

El premi Sambori és un premi de narrativa en català dirigit als centres educatius de tots els Països Catalans i que té com a objectius promoure la participació en un projecte comú d'alumnes i centres de totes les terres de parla catalana i difondre l'ús del català dins de l'àmbit escolar, tot incentivant la imaginació, la creativitat i aquells valors pedagògics que es treballen en cadascun dels centres.
Aquest any l'escola ha estat guardonada. L'alumne Jana Valdé de sisè de primària ha obtingut  el primer premi de la seva categoria amb el conte "El somni de tocar el cel".