:: Blog d'ortografia i fotografia: fotortografia

Des de l'àrea de llengües d'Eso hem iniciat un projecte que pensem que pot ser molt engrescador per al nostre alumnat. Hem fet un blog (que de fet en són dos) i que porten per nom Fotortografia i Fotortografia2 (el primer és en català i el segon en castellà).
Són dos blogs en un o, si es vol, un blog partit en dos, que tenen per objectiu que l'alumnat faci de fotògraf i de corrector ortogràfic, mirant de "pescar" alguna errada lingüística en cartells diversos que poden trobar passejant pel carrer, a la carta d'un bar o restaurant, en la retolació de botigues, centres públics, etc.