::Cambridge exams a primària

El passat dissabte 20, els alumnes de 4t i 6è de primària es van examinar dels Cambridge Young Learners Exams (YLE). Al llarg del matí, els nostres alumnes van passar les 3 diferents proves en que consisteix l'examen: reading and writing. listening and speaking. Al principi, tot eren nervis!!! Examinadors anglesos, tot en anglès (cartells, instruccions, ...) però mica en mica, els nois i noies van anar mostrant més seguretat i van fer les proves sense cap problema.
A final de curs tindrem els resultats, i també els certificats.
Enhorabona, per avançat, a tots i a totes!!!

A final de curs tindrem els resultats, i també els certificats.
Enhorabona, per avançat, a tots i a totes!!!