:: Comencem la temporada de triatló amb èxit!

Aquest passat diumenge, part dels alumnes que cursen l'extraescolar de triatló han iniciat la competició en categoria Cadet i Júnior. Els Fasttriatló és l'esdeveniment que dona pas a la nova temporada 2013 en la modalitat de triatló i els nostres alumnes ho estaven esperant amb moltes ganes ja que així, veuen reflectit els seus esforços que realitzen al llarg del curs.
Podem dir doncs que són uns Finisher's, nomenclatura que s'aplica aquelles persones que finalitzen una triatló.
Volem felicitar a tots quatre i especialment a la Júlia Bauer ja que va pujar al pòdium com a segona classificada en la modalitat de sèries nacionals.