:: Inauguració de Passatge Mariona Galindo Lora

Aquest diumenge, la Colla de la Geganta Anna i algunes companyes de l'escola, han participat en un acte multitudinari molt emotiu, de la Ciutat a la Mariona Galindo i Lora, la inauguració del Passatge que portarà el seu nom.
En l'acte han participat els familiars de la Mariona, companyes de la Mariona dels Capgrossos i de l'escola, autoritats de Mataró, els Capgrossos de Mataró, els Castellers de Caldes, els Geganters de l'Havana i la Colla de la Geganta Anna.