:: Presentació de Treballs de recerca en el marc de les X Jornades científiques de Mataró ::

Els alumnes de l'escola Pol Castellà i Salva Rodríguez, amb el treball "Reinventing Thermomix", i Roger Esteban i Pol Hernandez, amb el seu treball "Biodièsel a partir de fitoplàncton", van ser els representants de l'escola a la 10a mostra de treballs de recerca a càrrec d'alumnes de batxillerat dels centres de Mataró.
La mostra es va portar a terme en el marc incomparable de les instal·lacions del TecnoCampus Mataró-Maresme i va comptar amb la presència en l'acte d'obertura de l'Alcalde de Mataró així com de la Directora General d'Educació Secundària Obligatòria i Batxillerat de la Generalitat de Catalunya.
Ambdos treballs van ratllar a gran altura i van ser exposats de forma molt clara i entenedora, la qual cosa va fer que el públic assistent a l'exposició valorés especialmentla la seva válua.
Felicitats als alumnes així com als tutors dels treballs Jaume Puigventós i Carles Cordón.