:: Quatre alumnes premiats pels seus Treballs de recerca en el VII Memorial Montse Solà ::

Avui 4 alumnes de l'escola (Javier Gil i Marc Bosch pel seu Treball de recerca, i Ferran Solanes i Joan Riera pel seu) han guanyat el 1r i 2n premi respectivament dels dos únics premis que es donaven a nivell de Batxillerat en el marc del VII Memorial Montse Solà per joves naturalistes. Els tutors dels treballs han estat la Marta Mons i la Núria Benaiges, i l'Anna Maristany respectivament. Enhorabona a tots els implicats!