:: Sortida de la matèria Història de l'art en col·laboració amb la UPF ::

El passat divendres 5 d’abril els alumnes que cursen la matèria d’Història de l’Art de 2n de Batxillerat van fer una activitat de geolocalització amb dispositius mòbils a la població de Vic. Es va fer en col.laboració amb la universitat UPF, dins d’una investigació de l’ús de les noves tecnologies dins del camp de l’educació, i amb un cert component lúdic. L’activitat consistia en visitar una llista específica de llocs, a partir d’una ruta planificada pel grup, i aleshores respondre les preguntes que apareixien en els dispositius mòbils. Aquestes preguntes estaven relacionades amb el treballat a la matèria dins l’aula i també amb aspectes que s’havien de comprovar “in situ”.

Si voleu veure un vídeo resum de l'activitat, cliqueu aquí.

Si voleu veure un vídeo resum de l'activitat, cliqueu aquí.