Una alumna de l'escola guanya un premi PRJ (antics Premis CIRIT)

El passat 23 de març es van lliurar els Premis de Recerca Jove 2013 (antics Premis CIRIT) que convoca anualment el Govern de la Generalitat de Catalunya. Aquests premis volen despertar vocacions científiques entre els joves estudiants del país. Els PRJ estimulen que els alumnes s’apropin a la investigació de la mà dels professors dels centres on estudien i sempre fent valer els coneixements propis de la seva edat i formació.

Enguany, la Juliana Chiva ha guanyat un dels premis pel seu Treball de recerca realitzat durant el curs 2011-2012 mentre era alumna de 2n de Batxillerat de la nostra escola. El treball  “El bilingüisme i l’aprenentatge de l’anglès, tot un món d’avantatges” va ser tutoritzat per la professora de l’escola, na Eva Garcia.

Felicitem la Juliana, l'Eva i, per extensió, tots aquells que d'una manera o altra han contribuït a la formació/educació de la Juliana.