:: Xerrada d'en Pep Lluís Bano als alumnes de CFGS DAM sobre NetGadgeteer

Aquest dijous dia 25 d’abril, en Pep Lluís Bano MVP en tecnologies C# i VB i Technical Community Lead de la comunitat CatDotNet, ha impartit una presentació sobre Net MicroFramework i Gadgeteer als alumnes de CFGS DAM del nostre centre.

NetGadgeteer és una plataforma oberta de maquinari i programari creada per investigadors de Microsoft Research, que permet crear prototipus electrònics de forma molt senzilla i sense necessitar de realitzar ensamblatges o soldadures. En Pep Lluís ha explicat les característiques d’aquesta plataforma, mostrant diversos projectes i idees creades per diferent gent arreu del món. També ha portat alguns prototipus ja muntats i ha mostrat en directe la senzillesa a l’hora de programar aquests dispositius.
Podeu visitar el seu blog aquí

Podeu visitar el seu blog aquí