:: 12h Bàsquet rodones

Més de 300 persones vau participar a les jornades esportives de bàsquet de l'escola. Una diada on la convivència, els somriures de les trobades i l'esport van fer un dissabte pletòric de punts a recordar.

L'organització de la diada va ser , un any més, excel·lent gràcies als alumnes i professors d'educació física. Però també volem lloar l'actitud de col·laboració i cooperació de tots els esportistes participants. Gràcies a tots per tots els moments , les intencions i els comentaris que ens heu fet arribar. Us esperem en totes aquelles trobades que ens uneixin fent esport.

GRÀCIES A TOTS, 12h RODONES!!

GRÀCIES A TOTS, 12h RODONES!!