Alumnes de l'escola participen a la XXVI Olimpíada de Química

Els dies 27 i 28 del mes d’abril es van celebrar a Alacant les proves de la XXVI Olimpíada Nacional de Química. Enguany s’hi van poder presentar dos alumnes de l’escola que havien superat prèviament  el concurs d’àmbit autonòmic. Els nostres representants eren en Quim Ortiz i en Pol Hernàndez, dos estudiants que actualment estan acabant el segon curs de batxillerat.
Els resultats van ser excel·lents: en Quim assolia la 6a posició (primer de Catalunya) i en Pol la 8a d’entre un total de 135 alumnes de batxillerat de tota Espanya. En Pol i en Quim van aconseguir cadascun una medalla d’or que s’atorgava als 12 millors classificats del certamen.
Enhorabona a en Quim i a en Pol i a en Jaume Puigventós (professor de química d'ambdos) que ha completat la seva preparació perquè poguessin encarar la prova amb millors garanties!!.