Centenari de l'Associació d'Antics Alumnes

Centenari de l'Associació d'Antics Alumnes i Amics de l'Escola Pia Santa Anna El Sr. Francesc Vea i Castells, president de l'Associació, es complau a convidar-vos el proper dissabte, 1 de juny a les 7 de la tarda a l'Església de Santa Anna,  a la presentació del LLibre "Escola Pia Santa, 275 anys a Mataró", a càrrec de l'escolapi Joan Florensa i Parés. I a dos quarts de 8, celebració de l'Eucaristia de la Diada de Corpus, en acció de gràcies per aquest Centenari.