Concurs Clipmetratges Mans Unides

Les alumnes de Batxillerat Carla Calvo, l'Adriana Cuenca i la Patricia De vicente premiades en el concurs Clipmetratges Mans Unides.

La Carla Calvo, l'Adriana Cuenca i la Patricia De vicente, alumnes de l'etapa de Batxillerat de l'escola, acompanyades de l'Ismael Cabezudo van assistir a l'acte de lliurament de premis de clipmetratges a Madrid. Aquesta gala tenia la intenció de triar el millor clipmetratge en la categoria escoles d'entre els disset que ja havien estat triats com els millors en les seves respectives comunitats autònomes. Les nostres alumnes van resultar-ne guanyadores juntament amb un altre clipmetratge (el premi no és compartit, sinó que el jurat va decidir otorgar-ne 2). El premi consisteix en una estada a Núria per tres dies amb per un grup classe i un paquet de software d'Adobe Photoshop i Adobe Premiere.

Podeu veure el clipmetratge des del següent enllaç:

igualment podeu veure tota la resta de videos premiats (categoria escoles i categoria general) a:

Enhorabona a les alumnes i als professors que les han coordinat!

Podeu veure el clipmetratge des del següent enllaç:

Enhorabona a les alumnes i als professors que les han coordinat!