:: Els nois i noies de 4t hem anat a Mercabarna!

Els alumnes i les alumnes de 4t hem visitat Mercabarna, i cal dir que ha estat una experiència molt interessant. Hem conegut una realitat que no sabíem que existia i per fi sabem d'on surten molts dels productes que es venen a les botigues de fruita i verdura. Vam tenir uns monitors molt engrescadors, que van saber explicar-nos-ho molt bé.
Gràcies a Mercabarna per deixar-nos-ho conèixer, i gràcies als monitors per fer-nos-ho tan agradable. Ah! per cert, l'amanida que ens van preparar era molt bona però encara més el suc de taronja, era deliciós!