:: 6a Campanya de socialització de llibres de text 2013/14

Un any més des de l’AMPA volem contribuir a l’estalvi familiar i a la vegada a tenir cura del medi ambient. I ho aconseguirem amb la vostra ajuda.
Us animem a:
-Deixar els llibres que no fareu servir el proper curs, sempre i quan estiguin en bones condicions.
-Emportar-vos els llibres qeu siguin d'utilitat per al curs vinent.

Es tracta d’una APORTACIÓ VOLUNTÀRIA i ALTRUISTA. Així doncs, us podeu trobar que vingueu a portar llibres a l’Escola i a l’hora de la recollida no n’hi hagi cap dels que pot necessitar el/la vostre/a fill/a.

COM FUNCIONA?
L’Escola ens proporciona el llistat de llibres que es poden reutilitzar. Si els teniu a casa i coincideixen els ISBN o codis de barres amb el llistat que us adjuntem, PORTEU-LOS A L’ESCOLA EL DIJOUS 20, DIVENDRES 21 o EL DIMARTS 25 DE JUNY. A l’edifici de la Plaça i a l’edifici de Mar trobareu unes caixes a recepció per a dipositar-hi els llibres. També hi haurà mares i pares que s’encarregaran de la RECOLLIDA.

LLIURAMENT DE LLIBRES: podreu venir a recollir els llibres del curs vinent el DIVENDRES 28 DE JUNY  a l’edifici de Mar de les 16h  a les 19h. Els llibres es lliuraran per ordre rigorós d’arribada.

Feu-ho córrer! Que ningú es quedi llibres a casa que al final van a parar a la brossa, i ajudeu a que el màxim de famílies puguin disposar de llibres sense cap cost.

AMPA Escola Pia Mataró

Us animem a:
-Emportar-vos els llibres qeu siguin d'utilitat per al curs vinent.

COM FUNCIONA?

AMPA Escola Pia Mataró