Acte de cloenda i entrega de medalles dels Jocs Escolars

El passat divendres 14 de juny a les 6 de la tarda al camp municipal de futbol del Camí del Mig es va dur a terme l'acte de lliurament de medalles dels Jocs Escolars, organitzats per la Direcció d'Esports de l'Ajuntament de Mataró.
Felicitats a tots els participants!
Més de 120 alumnes de la nostra escola, categories prebenjamí, benjamí, aleví i infantil, juntament amb els monitors i monitores de les activitats de futbol sala, bàsquet i poliesportiu van participar de l'acte.
Els responsables de l'Ajuntament van fer entrega a tots els alumnes d'una medalla. Així mateix també es van lliurar copes a tots aquells equips que van quedar classificats en les 3 primeres posicions de la seva categoria.
Els nostres equips en van rebre unes quantes, però més enllà dels èxits aconseguits, volem destacar que el nostre objectiu principal l'hem assolit: APRENDRE, DIVERTIR-SE I COMPARTIR.

Felicitats a tots els participants!