Finalistes de Catalunya "El País del Estudiante"

Els alumnes de l'optativa de periodisme de 1r de batxillerat han quedat finalistes de Catalunya en el concurs EL PAÍS DEL ESTUDIANTE que convoca aquest mateix diari per fomentar la vocació periodística i investigadora. Quedar finalista en una comunitat com la catalana és tot un èxit, atès que Catalunya és la comunitat d'Espanya amb més nombre d' escoles participants.

Per poder veure el diari que han fet els alumnes cal anar a:
www.estudiantes.elpais.com
I seguir aquest itinerari
- PARTICIPANTES
- PERIÓDICOS EDICIÓN ACTUAL
- PERIÓDICOS PUBLICADOS
- BARCELONA
- C.E.I.P. ESCOLA PIA MATARO
- PAPEL ( és la portada del diariI).  Al dalt a la dreta, hi ha una pestanya taronja que diu TU PUBLICACIÓN, és un deplegable on es pot triar la secció del diari que es vol veure.

Enhorabona als alumnes i a l'Esther Sinol que és qui ha coordinat la feina!

Per poder veure el diari que han fet els alumnes cal anar a:
www.estudiantes.elpais.com
I seguir aquest itinerari
- PARTICIPANTES
- PERIÓDICOS EDICIÓN ACTUAL
- PERIÓDICOS PUBLICADOS
- BARCELONA
- C.E.I.P. ESCOLA PIA MATARO

Enhorabona als alumnes i a l'Esther Sinol que és qui ha coordinat la feina!