Alumnes premiats a la Mostra Audiovisual de l'EP Catalunya

El passat dijous es va celebrar l'acte de lliurament de premis de la Mostra Audiovisual de l’Escola Pia Catalunya. En aquest concurs es van presentar un total de 47 obres de les quals en van ser finalistes 17 (entre elles 8 de la nostra escola). Van ser premiats el clipmetratge Condemna, dels alumnes Carla Nigra, Enric López, Paula Serra i Mar Tubau (guanyador de la categoria curtmetratges) i el videoart Kleenex, si us plau, de les alumnes Marta Font, Helena Estalella i Blanca Valletbó (guanyador de la categoria millor videoart votat pel públic).

Enhorabona als alumnes i als profes de la matèria de Cultura Audiovisual que han supervisat els treballs.

Podeu visionar els vídeos premiats i els finalistes fent clic - aquí -

Podeu visionar els vídeos premiats i els finalistes fent clic - aquí -