:: Els nens i les nens de 3r hem fet una sortida lúdico-esportiva a la platja

Ahir dimecres dia 12 de juny, els i les alumnes de tercer vam fer una altra sortida molt i molt divertida! Aquesta vegada vam anar a la platja on els mestres d'educació física ens van preparar una roda d'activitats: piscina, shotball, castells de sorra, tennis platja, futbol amb pilota gegant, i multijocs tradicionals! En acabat, vam dinar amb les nostres mestres, i tot seguit van gaudir d'una bona estona de jocs lliures. Ens ho vam passar molt bé i el dia ens va acompanyar!!!