Fi de curs a la Plaça

Han estat dies d'espera i de molts assajos però, per fi, ha arribat el gran dia: El fi de curs!!!!!

Els de sisè ens han fet els seus balls i després hem esmorzat plegats coca i begudes ben fresquetes. Tot seguit, hem pujat al "Tren dels records". Parada a parada, hem anat recordant totes i cadascuna de les festes del calendari escolar; festes que han acompanyat als alumnes de sisè des del seu primer dia a la Plaça, fins avui. Per acabar, ballaruca generalitzada!

Un any més ens hem de dir: a reveure.

Bon estiu!!

Un any més ens hem de dir: a reveure.

Bon estiu!!