Incici Casal d'Estiu 2013 - Primària i ESO

Els nens i nenes del casal d'estiu ja hem començat les nostres activitats!
Aquest any ens hem trobat que una prestigiosa agència de detectius (Mètode 2) ens ha demanat ajuda per resoldre un cas molt misteriós que afecta a tota l'escola! Per tant, entre anar a la platja, la piscina, excursions i moltes altres activitats, haurem d'ajudar als detectius a resoldre aquest cas tan estrany. Qui serà l'home misteriós que es veu a les fotografies? Quines seran les seves intencions? Ja us anirem informant de tot allò que descobrim!

Els nens i nenes del casal d'estiu ja hem començat les nostres activitats!