Alumnes de Batxillerat distingits a les PAU

Els alumnes de Batxillerat Javier Gil, Pol Hernández i Quim Ortiz han estat mereixedors de la Distinció de les PAU que s'atorga a tots els estudiants que han obtingut una nota en la fase general superior o igual a 9 punts.
Es tracta d'un fet certament meritori atenent a que només 219 alumnes dels més de 30.000 de tot Catalunya que enguany han fet les PAU han aconseguit aquesta fita.
L'acte de lliurament de les Distincions de les PAU tindrà lloc el dia 25 de juliol al Palau de Congressos de Catalunya.
Enhorabona a en Javier, a en Pol i a en Quim.

Enhorabona a en Javier, a en Pol i a en Quim.